Kristins design

Alla inlägg under juli 2015

Av Kristin Öström - 2 juli 2015 22:35

Häromdagen så pysslade Theo och jag egna frisbees :) Vi tog två pappertallrikar, klippte ut mitten, häftade ihop dom och målade lite fina mönster.

Dom funkade riktigt bra faktiskt! Theo kunde göra massa roliga konster. Man får inte glömma dom utomhus bara ifall det börjar regna :)

   

         

Av Kristin Öström - 1 juli 2015 21:02

Förra sommaren sådde jag stora prästkragar, jag var lite sen så det hann inte hända så mycket, men jag kunde plantera ut några plantor i rabatterna.

I år så kom dom igång som bara den! Det är så roligt när man har sått från frö och så blir det verkligen något av det. Jag tror det är 6 stora plantor med prästkragar. Jag älskar prästkragar!

       

Jag tog in några och satt i en vas, svårt att fota i kvällsolen men ni ser hur fint det blev.

     

Presentation


Kristin Öström
Pysslar med min 4årige son. Älskar att testa ny olika hantverk, fixa i trädgården och i vårat hus. Bakar ibland och försöker alltid ta fina foton.

Kontakta mig på ostrom.kristin@gmail.com
Follow Me on Pinterest

Populära inlägg

 

  

 

   

   

 

  

 

 

 

 

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards