Kristins design

Alla inlägg under mars 2014

Av Kristin Öström - 26 mars 2014 13:59

Nu när sovrummet är klart så är jag så sugen att fixa till Gästrummet/lekrummet också. Där är det släta tapeter nu så jag tänkte jag skulle måla bara. Men vilken färg? jag är lite anti att måla vitt, så jag vill ha nån fin färg. Är inne på dimmrosa, ljus orange/gul, eller nåt sånt. Eller om jag målar väggarna ljusa och målar en egen "fondvägg", det skulle vara roligt.

Mycket funderingar, jag har nästan fått fria händer och då är det inte lätt att bestämma sig:)

Mycket inspiration finns det men jag tycker det är svårt att hitta bilder på rum målade i nån färg som inte är vit eller beige!

    


http://trendenser.se/2013/january/min-forsta-styling-for-ellos.html

http://weekdaycarnival.blogspot.com.es/2013/05/spring-inside.html

http://lascositasdebeacheau.blogspot.co.uk/2012/02/buenos-diasque-solazo.html

http://www.husohem.se/Inredning/Rum/Vardagsrum/Arets-trend-Ett-liv-i-rosa/

Av Kristin Öström - 24 mars 2014 20:37

Nu är vi färdiga med sovrummet! I helgen var vi till Ikea för att köpa det sista så vi kunde bli klar. Vi är riktigt nöjda.

Theo var jätteduktig och hjälpte till med förarbetet och av målningen.

          

Vi har alltså tagit bort flera lager tapet på en vägg och målat dom andra väggarna vita. Sen har vi målat taket och lister vita. Den ena garderoben har vi tagit bort dörrar, inredning och mittenväggen och målat.

Jag tapetserade en fondvägg som blev väldigt snygg:)

   

   

Gardiner framför garderoben och innuti satt vi en stång och trådbackar.

Till Sommaren blir det även målning av fönstret.

   

 

Nya handtag och knoppar till garderobsdörrarna.

 

Jag älskar min fina hylla!

   

Nån gång ska vi byta sängram och sängbord, men vi ska hitta nåt vill vill ha först.

Sen fattas det en spegel på väggen bredvid garderoben därför visar jag inte den väggen nu. Den ska införskaffas.

  

Av Kristin Öström - 12 mars 2014 22:56

Förra veckan var vi i fjällen, därav inget skrivet här. Vi åkte till Björntike och var där en hel vecka. Det var kanonhärligt, vi fick inte så mycket sol men skönt väder och härliga dagar ute.

Jag tänkte mest visa lite bilder idag, sen ska jag uppdatera er om vårat sovrum också, men idag blir det fjällenbilder:

Mycket mys och lek i stugan.

       

 

Theo testar skidorna både inne pch ute.

        


                 

Presentation


Kristin Öström
Pysslar med min 4årige son. Älskar att testa ny olika hantverk, fixa i trädgården och i vårat hus. Bakar ibland och försöker alltid ta fina foton.

Kontakta mig på ostrom.kristin@gmail.com
Follow Me on Pinterest

Populära inlägg

 

  

 

   

   

 

  

 

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards