Kristins design

Direktlänk till inlägg 15 juli 2015

Årets husvagnscampingsemester

Av Kristin Öström - 15 juli 2015 21:22

Då har det gått en vecka plus några dagar av semestern och vi har varit ute på en sväng med husvagn.

Vi startade förra söndagen, det blev lite bestämmt i sista stund att vi skulle dra redan då och inte vänta till måndag så vi kom inte iväg förrän mitt på dagen , därför tog vi oss inte så långt utan stannade på Rullsands camping utanför Gävle. Jättefin camping var det, vi hann bara gå en prommis på stranden, men det var en härlig kväll.

  

Dagen efter så drog vi ner till Söderköping. Därifrån var det inte så långt till Kolmården så vi började med ett besök där. Vi valde ju inte bästa dagen för det var jättemycket folk där. Vad man än ville göra så fick man stå i kö...Och då går ju tiden bara och man hinner inget. Men vi konsentrerade oss på djuren och lekte i lekparken. Vi var väldigt nöjda när vi åkte därifrån iallafall.

                     

Vi stannade några nätter i Söderköping. Det var en så himla mysig stad, och när till shopping i Norrköping.

 

Vi drog sen vidare en natt på Karlsborgs camping, där regnade det mest och var kallt men fin camping. På vägen dit stannade vi i regnet vid Bergs slussar.

     

I Karlsborg hade dom en rolig lekpark iallafall.

   

Sen blev det Mariestad! Den staden har vi fastnat för, vi var där för 6 år sedan på campingtur och har alltid sagt att vi ska åka tillbaka.

I lördags blev det det vi planerat hela tiden men inte kunnat oga vädret. Det blev cykla längs göta kanal. En jättehärlig dag blev det!

                 

Borta bra men hemma bäst!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin Öström - 1 december 2016 21:37

Hej! Tiden finns inte riktigt till att skriva här, och själva skrivandet har aldrig varit min starka sida. Så jag finns nu på instagram under kristins_pysselhorna. Där lägger jag upp bilder på allt pyssel vi gör ?? Och ni som vill följa Nisse s...

Av Kristin Öström - 4 juli 2016 22:27

Nu måste jag ju visa vårat fina växthus som äntligen blev uppsatt för någon vecka sedan. Det känns verkligen som pricken över iet i våran fina köksträdgård. Dom här bilderna är från förra veckan så det har vuxit lite mer nu, Gurkplantorna blommar s...

Av Kristin Öström - 12 juni 2016 23:21

Tidigare i veckan gjorde faktiskt Theo och jag varsitt snabbpyssel medans Lovisa sov. I torsdags så var det student för min kusin Martin. Så jag letade fram några gamla kort på honom och så pysslade vi varsin grej att hänga runt halsen på honom. ...

Av Kristin Öström - 3 juni 2016 09:21

Hej! Jag testar att blogga från mobilen idag, det jag inte tycker om är att bilderna inte blir så bra. Min mobilkamera är inte den bästa. Men jag måste visa allt som händer här. Vi har ju då börjat måla huset. Vi har pratat om det länge, men nu ...

Av Kristin Öström - 19 maj 2016 12:15

Jag måste ju visa Lovisas rum, vi gjorde klart det i vintras men än så länge används det mest till att byta blöja och kläder. Det är två fönster i det lilla rummet så det är så ljust och fint.Det var inte tänkt att det skulle vara rosa från början, d...

Presentation


Kristin Öström
Pysslar med min 4årige son. Älskar att testa ny olika hantverk, fixa i trädgården och i vårat hus. Bakar ibland och försöker alltid ta fina foton.

Kontakta mig på ostrom.kristin@gmail.com
Follow Me on Pinterest

Populära inlägg

 

  

 

   

   

 

  

 

 

 

 

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards