Kristins design

Alla inlägg under april 2011

Av Kristin Öström - 7 april 2011 11:56

Jag är hemma på lunch och tänkte passa på och tipsa om en ny pysseltidning som kommit ut.

Underbara idéer heter den och är gjord av dom som har drömhem & trädgård.

Jättemycket pyssel och inspiration. Det var allt ifrån smycken, kläder, möbler till växter, scrapbooking med mera. Och jättebra beskrivningar till allt.

 

Så gå och köp NU!

Av Kristin Öström - 3 april 2011 11:09

Igår var vi till Vårmässan i Sundsvall, det fanns mycket att kolla på men det jag blev mest inspirerad av var de betonggrejer som hade gjorts.

Förra sommaren så provade jag att göra några saker i betong, det gick sådär, jag hade inte så många bra formar och grejerna blev lite stora och tunga.

Men efter vårmässan åkte vi in en sväng på birsta och där hittade jag på Panduro en fin rund form man man göra markplattor med.

 

http://www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=100917


Jag tänkte ändå visa mina betongalster, så ni ska få lite inspiraton:)

      jag gjorde även två söta värmeljushållare men jag hittar tyvärr ingen färdig bild på, bara under tillverkningen.

 

Presentation


Kristin Öström
Pysslar med min 4årige son. Älskar att testa ny olika hantverk, fixa i trädgården och i vårat hus. Bakar ibland och försöker alltid ta fina foton.

Kontakta mig på ostrom.kristin@gmail.com
Follow Me on Pinterest

Populära inlägg

 

  

 

   

   

 

  

 

 

 

 

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards